Gillar inte

Jag gillar verkligen inte Martin Stenmarcks nya låt 7milakliv. Tillsammans med artisten Hanna Hedlund har han två barn, en dotter och en son. Har man familj sunger man bara inte en sån sång!?

Han sjunger bla. att han "vill kasta loss och lära sig slåss", "raka av sitt hår och bäras ut på bår". Att han "har slutat tro och låtit vansinnet gro", "han vill sparka bakut och göra något sjukt" samt "släcka fyren som räddade liv". Lixom que? Varför sjunger man något sånt? Vill han att sina barn ska sitta och lyssna på pappa på radio och digga texten?

Dessutom har Martin rakat av sig håret på ritkigt och vem vet vilka fler sångrader som kan komma att bli verkliga? Men jag tycker ändå att refrängen är värst, "jag kommer inte hem ikväll, om jag känner mig själv". Vaddå inte komma hem, killen har familj för fanken. Skärpning Martin!

Någon som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Alex your love

Söt du e

Postat av: Zerrix

Håller helt med om M S text. Är det så här han tänker inne i sig eller är det någon fantasi. Hur kan detta bli årets låt? Ofattbart

2007-02-09 @ 09:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback