Besök och Julklappstorka

I förrgår kom Alex på besök till Motala och han hade med sig en liten överraskning. Eller det var inte någon liten utan en stor överraskning, det var en väldigt fin julgran. Min första reaktion var "vart ska den få plats?!". Jag bor ju i en liten etta där det redan är överfullt med grejjor. Hur som helst hittade vi en plats i köket efter lite omstuvning av möbler. Granen kommer snart på bild.

Om 12 dagar är det julafton och snön har inte kommit men jag hoppas på metrologernas ord om att snön kommer till nästa vecka. Sen det där med julklappar! Jag har ännu inte hittat julklappar till alla, har kommit en bra bit på vägen men lång ifrån klar. Har ni hittat några klappar till era nära och kära? Skriv gärna och berätta så kanske jag får lite tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback