Året 2006

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Studentveckan, firandet fem dagar i rad = helt galet kul!

Dog någon i din närhet?
En gamal vän dog i sommras

Vilka länder besökte du?
Spaninen och Mallorca
Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
3 september, då jag och Alexander blev ihop
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Boten Anna med Basshunter, sommarplågan nr 1
Blev du kär under 2006?
Yes

Vad gjorde du på din födelsedag?
Min 19 årsdag blev ganska lugn det här året med familjen och den närmsta släkten

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om jag hade kunnat hålla kontakten med fler gamla vänner

Hur höll du dig från att bli galen?
Haha, jag har varit galen hela året!

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Alexander! (hans underbara vänner kom som en kanon bonus på köpet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback