Magiskt

Det finns inte ord som kan beskriva hur gårdagen var. Magisk, fantastisk och underbar räcker knappt till för att beskriva stämmningen på Where the action is. Det fanns inte ett enda dåligt rockband med och det var svårt att låta bli att ryckas med och hoppa igenom låtarna. Länge sen har jag kännt sådant lyckorus av musik. Det är sant som jag har sagt förut, det rinner tjocka rock-blodådror i min kropp. Flera gånger igår kom jag på mig med att tänka; Jag älskar Alexander, jag älskar min familj, jag älskar alla mina vänner, jag älskar rock och framförallt älskar jag livet!!! Lyckorus på hög nivå. Kvällens höjdpunkt var såklart Foo Fighters, har man älskat Curt Cobain och Nirvana är det naturligt att älska Foo Fighters där Dave Grohl är kvarlevan. 
Förhoppningsvis kommer jag att få upp lite halvtaskiga konsert/festival bilder här inom kort.



Sommardrinken "Pigelin" som vi startade festivaldagen med

 
Som sagt, lite halvtaskiga och suddiga festivalbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback