My Chemical Romance

Alltså nu ska jag erkänna något för er som jag tror ingen vet om mig. Det flyter rock i mina blodådror! Hjälp, jag blir nästan lite rädd för mig själv. Jag vet inte vart det kommer ifrån riktigt, kanske från min hårdrockande farbror Stefan?! Hur som helst kan jag tänka mig att de flesta i min närhet ser mig som den eviga festival-bands lyssnaren och det stämmer iof delvis. Jag älskar att lyssan till Kent, Håkan, Lasse Winnerbäck, Timo Räisänen, Mando Diao, Johnossi, Sugerplum Fairy m.fl. Men jag älskar ännu mer att lyssna till gamal hederlig rock och i vissa fall även punkrock. Det finns så många bra rockband those days men just för tillfället är jag helt såld på My Chemical Romance. Om det hade varit en anna tid i ett annt liv är jag övertygad över att jag och Gerard Way hade varit gifta.

Här kommer ett smakprov av My Chemical Romance låt I Don´t Love You

Söndagen den 1 Juli splar My Chemical Romance på Pier Pressure festivalen vid Frihamnen i Göteborg. Mando Diao, Suberplum Fairy m.fl är också där. Låter bara såå lockande!

Kommentarer
Postat av: She Is Electric

Det är väll inget att skämmas för, att man gillar gammal rock!
Själv tycker jag mammas gamla lp-samling är rena skattkistan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback