Vilken tung dag

Igår skulle jag jobba fram till 22 men kom inte från jobbet förens 30 minuter senare eftersom det var några enstaka gäster kvar på gymmet som pumpade sina biceps för glatta livet utan att ha någon koll på tiden. De uppfattade inte ens att det var dags att gå när jag stängde av musiken, började plocka undan vikter och släcka ner lokalen. När jag upplyste dom att jag ska stänga ner bad de om ursäkt och jag trodde att jag äntligen skulle få gå hem, nej då... hur kunde jag tro det!? Istället gick killarna in i omklädningsrummet och började duscha och basta, då blev jag sur och stängde av bastun utifrån och det fick det fart ut ur lokalen må ni tro. HA!!

Eftersom jag fick vara kvar och vänta så missade jag bussen hem och fick ta en promenad och jag var inte hemma förens strax innan 23. Trots den sena tiden på dygnet behövde jag få i mig lite mellanmål efter kvällspasset och det var bara att sätta igång och göra mellis och äta, sen borsta bissarna och bums i säng. Hade lite svårt att somna då jag var helt uppe i varv men tillslut begav jag mig till drömmarnas land, fast jag var inte där särskillt länge för väckarklockan började pipa oerhört tidigt. Kl 5.15 klev jag ur sängen och gjorde iordning mig för att åka och jobba några timmar innan skolan. Var på gymmet runt 6 och öppnade, fick lära mig lite nya rutiner inför sommaren och sedan var det bara att byta om och åka till skolan där det var föreläsning från 9-11 sedan satt jag och Ida kvar och skrev lite på vårt Hälsoprojektsarbete. På eftermiddagen åkte jag hem, sov en timme och åkte sedan till Liljeholmen för att träna med Anna, vi körde Afrodans och Core i 1,5h.

Nu sitter jag här hemma och har ätit en fantastiskt god middag; panerad fisk med rem-sås och potatismos, hunnit varva ner ordentligt framför tv:n så nu återstår det att krypa till sängs och ta igen lite efterlängtad sömn.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback