Lunch på stan

Vaknade tidigt som vanligt och gick upp och drack mitt morgonte. Efter att inte ha gjort särskillt många knop på förmiddagen åkte jag in till stan och kollade lite. Köpte en sjukt snygg t-shirt. Så ringde Alex och det blev en oplanerad lunch på söder, hur mysigt som helst! Behövde prata av mig lite med min bästa vän så dagen kunde inte bli bättre. Var med och hämtade ut en ny bil som han behövde och åkte snålskjuts hem. Nu har jag varit och handlat en kasse full med antioxidanter; JonaGold äpplen, satsumas, jordgubbar, apelsiner, tomater och gurka.

Dagens planer i övrigt ser ut som följer;

14.15-16-15 - Skriva uppsats
17.00 - Pilates på SATS Liljeholmen
18.00 - Träffa Anna
ca 19.00 - Gymma med Anna på SATS Telefonplan

Sen blir det slapparkväll om jag får bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback