Regnet det bara faller ner

De sista dagarna har det ju varit riktigt tråkigt väder så nu undrar jag bara; vem var det som beställde det??

I veckan har det skrivits på C-uppsats, det går sakta men säkert framåt. Alla resultat finns nu och ska bara samanställas och sen är det lite andra rubriker som ska fyllas på. På måndag ska jag och Ida sitta i skolan hela dagen och göra lite nytta med uppsatsen.

Det har också hänt en riktigt tråkig grej i veckan, inget jag tänker berätta offentligt här på bloggen för att skydda personen/erna. Jag kan bara säga att man ska vara glad och ta vara på den tid man har, man vet aldrig nr något kan förändras drastiskt!

Igår hade jag och Ida tjejmys hemma hos mig. Hon kom till mig efter jobbet och vi satt och pratade massa tjejsnack, kollade på Idol och åt mängder av popcorn och så klämde vi i oss lite mörk chocklad med mint och apelsin.

Idag har det jobbats på förmiddagen och nu sitter jag här hemma hos mina föräldrar. Ikväll blir det ingen vanlig kväll för ikväll blir det skaldjurskväll!! Jag älskar skaldjurskvällar för det är så gott. Vi har ska bland annat äta de kräftor vi fiskade i auhusti, riktiga svenska hemmakokta kräftor... hur lyxigt blir inte det då!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback