Judokväll

Efter en heldag i skolan med föreläsningar och rollspel i skolan, samt min och gruppens redovisning, var det dags för kvällens projekt. Vi ska under kursen som vi har nu, Organisation och ledarskap 2, gå ut på fältet och analysera våra klasskamraters tränarroll. Idag var jag och Maria och kollade på Kalles Judo träning. Hur intressant och spännande som helst... först kul att kolla på en sport som för mig är helt "okänd" sedan analysera Kalles coaching och ledarstil. Innan vi åkte dit bjöd Maria mig på middag hemma i hennes nya lägenhet vid Globen. Hon lagade indiskt och det var i klass med resturang Indian Garden.

Nu är jag helt slut i huvudet efter att ha varit fokuserad hela dagen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan få några timmars efterlängtad sömn.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback