Låg dag

Igår var det en lång dag, men helt fantastisk på alla sätt och vis. Väckarklockan ringde kl 4.40, då var det bara att slänga sig ur sängen, klä sig och äta frukost. Strax efter kl 5 åkte jag in till stadion där bussen till örebro skulle avgå. GIH - Stockholm åkte alltså till örebro igår för att ställa upp i GIH kampen. Det var tävlingar hela dagen som avslutades med bankett och fest. Träffade mycket roliga människor och hade en sjukt rolig kväll ute på dansgolvet. Vid strax efter kl 1.00 på natten gick bussen hemmåt och vi var inte hemma i sthlm fören kl 04.30. Då åkte jag hem med Ida och sov hos henne. Det roligaste var att när vi låg i sängen och kollade på tv, och försökte smälta dagens alla händelser, började samma matlagningsprogram som jag tittade på tittade på när jag åt frukost 24h tidigare. Behöver jag säga att vi sov som två stockar hela morgonen och dagen fram till 14 tiden?! Då förflyttade vi oss från sänge till soffan och tittade på tv och åt frukost. Frammåt 16 tiden var vi färdiga för att ta en shoppingtur på stan och senare satte vi oss på café Bagel på S:t Eriksgatan och pluggade lite biomekanik.

Nu ska det snart sovas igen, har en minieximination i kursen idrottspsykologi imorgon bitti. Förhoppningsvis får jag snart lite härliga bilder från gårdagen, det var Ida som stod för fotande, då lägger jag upp dom här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback