Sunday bloody sunday

Söndag idag då. Vad ska man göra? Vaknade fridfullt upp brevid A runt tio tiden, utvilad. Låg i sängen dryga timmen och kollade på hur kändisarna konsumerar varor i  Fabulous life of..., tatuerarna på Miami Ink och slutligen bilprogrammet Vroom Vroom som jämförde en Lotus med en Ferarri Enzo (Ferarrin vann, as het!). Efter det tog vi tag i våra liv och la oss i soffan och åt frukost och kollade på fab 5. Sen tog vi verkligen tag i våra liv och åkte och shoppade lite. A hittade ett skärp och en skjorta och jag hittade ett par vårskor. Nu är vi nöjda. Jag åkte hem och A skulle möta upp en kompis. Funderar på att börja plugga men då måste jag skriva ut alla instuderingsfrågor på skrivaren som står på nedervåningen på pappas kontor, det är ju lite jobbigt. Inte att gå ner för trappan, men att ta sig upp... herre gud! Får tänka på rumpan så kanske jag kan samla till en kraftansträngning. Wish me luck!

image519
Dagens skoköp

Kommentarer
Postat av: sara

riktigt snygga skor:)

Postat av: Sandra

Till Sara:
Tack så mycket, jag är jätte nöjd med dom! Kommer att bli riktigt heta i vår. Vill du veta en hemlis... dom var på rean!

2008-01-29 @ 19:48:14
URL: http://flachsan.blogg.se
Postat av: Johan

Skit snygga skor, har själv ett par.

2008-02-01 @ 08:16:05
Postat av: sara

ooh fan va gött. alltid kul när det finns snygga skor på rea:) de kommer passa jätte bra i vår=)

2008-02-17 @ 18:26:34
URL: http://saraaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback