Bastubad

Ja ni läste helt rätt, jag och Alex har precis bastat. Efter att han har tjatat sen i vintras på att få basta här hemma har det äntligen blivit av. Batun har tidigare varit fullproppad med mina träningskläder och annat tjafs men idag tog jag äntligen tjuren vid hornen och rensade upp därinne. Det tog inte mer än 30 min efter att jag städat klart innan han ringde och "bokade" en bastukväll. Så ikväll har vi ätit lite skaldjur och andra små delikatesser och sedan suttit i bastun och myst. Fast det blir ju stört varmt efter ett tag, man får typ krypa ur. Nu är tanken att vi ska sätta på en film men frågan är hur länge man orkar hålla ögonen uppe.


image677

Kommentarer
Postat av: emma

ohh bastu.
va najs

Postat av: Susanne

Avskyr bastu,...det blir ju så vansinnigt hett!!
Hellre ett långt härligt varmt bad!

2008-04-12 @ 19:16:43
Postat av: Jenny

Låter skönt att basta men själv klarar jag inte av värmen, tror jag ska dö varje gång hihi..

2008-04-12 @ 19:33:08
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se
Postat av: Beaa

ÄLSKAR ATT BASTA :D

2008-04-13 @ 20:21:26
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback