Dåligt av mig

Usch! jag skäms för hur dålig jag varit på att blogga de senaste veckorna. Det har varit två omtumlande veckor då det hänt så himla mycket. Först flytten hem till Stockholm, det har fixats och donats och man har gått vilse bland alla flyttkartonger. Sen kom midsommar med allt som hör det till, förberedelser och liknande. Midsommar i år hölls hos min bäste faster Sylvia. Vi var ca 60 personer som åt sill, dansade kring midsommarstången, åt jordgubbstårta, hade 3-kamp, hade lotteri dragning, grillade och dansade hela natten. Vilken kväll, helt oslagbar! Som kryddan på moset blev jag dunder förkyld under midsommarhelgen och att sedan jobba lör-sön var en riktigt pers! Nu är jag ledig fram till nästa onsdag, ska bli ritkgit skönt! Först ska jag se till att bli frisk och efter det har jag lite att stå i till min 20-årsfest den 7 juli. Ska bli så skojj tycker jag, synd bara att så många är bortresta!

Jag ska under veckan lägga upp lite bilder på studenten. Hörde ryktas från fotograferna att det blev närmare 700 bilder, kan det verkligen stämma!? Bra i och för sig för då måste man ju blivit bra på minst ett foto.


Min önskelista är nu sammanställd och här är den:

♥ Efva Attling smycke i silver/vitt guld 

    efvaattlingstockholm.com

♥ Digitalkamera

   Liten och smidig
   Den här till exempel


Pandora berlocker

    pandorashop.se

   Ej armband/glasberlocker
  
Sex and The City boxen
    Hela serien, säsong 1-6


Silvermycke med budskap från KyssJohanna
    kyssjohanna.se
    Mina favoriter just nu!

♥ Singstar kit

    singstargame.com


Vattenätt fodral till min iPod nano 
    klicka här för mer info

♥ Presentkort
   hm.se
   nk.se
   presentkortstorget.se

♥ Spinning instruktörs utbildning

♥ Upplevelse 
   ticnet.se
   livit.se
   upplevelsepresent.se

♥ Prenumeration på veckotidningar

    Cosmopolitan, Glamour eller Elle
   
tidningsbutiken.se

♥ Skönhetsbehandling 
    Ex ansikts- eller nagelbehandling

SPA vistelse eller produkter

♥ i.d. Smink


Extern hårddisk 
    Multimedia box med tv-out

Rosa Lamborghini Diablo eller Ferrari 360 spyder 


Personliga minnen/förmål
   
Tex. en talva med massor med roliga fotografier
     fotoalbum med bilder
     ifylld vännerbok m.m.


En Johnny Depp vaxdocka i naturlig storlek
   

♥ En sjungande Gerard Way vaxdocka i naturlig storlek

Ny våtdräkt
   
Orca wetsuit

♥ Kläder till min nalle björn Tindra
    buildabear.se
    butik finns i Kista Gallerian

Biljetter till Justin Timberlake konserten i Stockholm

♥ Bikini
   josefssons.se


♥ Inredning till rummet


♥ Pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback