Vi drar till fjällen

Äntligen säger jag bara. Nu har gänget, efter mycket om och men, enats om vår skidsemester. För det första, den blir av. Hurra! För det andra... kolla in stugan. Inte illa va!? Ego som jag är tänker jag ta på mig äran för att ha hittat denna diamant i Lindvallen. Grandgårdstoppen heter själva stugbyn, med tre gigantiska nybyggda toppdesignade stugor, som ligger uppe i backarna ovanför Sälfjällstorget. Utsikten från stugan ska tydligen vara fantastisk, jag längtar till att få uppleva vyn myself. Det bästa måste ändå vara att det är nära till allting, man behöver bara ställa sig på skidorna/brädan och man är ute i backen på någon minut.

Här nedan är en liten karta över vart Grandgårdstoppen ligger samt en bild på den stuga vi kommer att tillbriga våra tid i:



Här är köket, fräscht och snyggt:


Det finns 10+4 bäddar fördelade på 4 sovrum samt loft:


Vardagsrum/mysrum m. öppen spis:


Ser det inte bara för mysigt ut?! Gänget ska dit den 2/1-7/1 2007 och består av:
Sandra (Tyresö/Motala)
Alexander (Tyresö)
Hanna (Tyresö)
Mange (Tyresö)
Erik (Tyresö)
Sebbe (Tyresö)
Stoffe (Tyresö)
Mats (Tyresö)
Berkan (Tyresö)
Maria (Motala)
och förhoppningsvis Julia (Tyresö) och Hella (Motala)

Jaa, vilket gäng. Men det finns fortfarande två platser kvar ifall just du är intresserad.
Se upp i backen, tusen hål i nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback