Dagens

dagens låt: "A little more for a little you" - The Hives
dagens dusch: en snabbis på morgonen och en efter simträningen
dagens frisyr: utsläppt - hästsvans (som på bilden) - utsläppt - slarvig knut - utsläppt
dagens smink: natural colors
dagens händelse: jag blev faktiskt inspererad att åka mer skridskor efter dagens skridskotur
dagens planer: att fixa en "Uppdrags lek" till Sälen
dagens vill ha: den svarta sidenklänningen med paljetter från Filippa K
dagens saknad: Alexander
dagens drog: tuggummi
dagens tråkigaste: simserien
dagens finaste: en glesstickad klänning från Lindex
dagens måste: plugga psykologi
dagens dricka: vatten
dagens köp: tuggummi
dagens mat: köttfärsås med spagetti
dagens skratt: för mig själv när jag läste "Underbar och älskad av alla"
dagens sjuka: min "nysserie" efter simträningen, slog nog rekord i antal nysningar på rad
dagens kärlek: Alexander
dagens mående:
uttråkad och rastlös av pluggandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback