Fondueboden

Igår fyllde min älskade mamma år. Hon närmar sig 50-sträcket med stormsteg och hon gör det med stil! Dagen till ära (+ att vi renoverar köket o inte har så mycket plats att laga mat) blev det utgång för familjen. Efter mycket letande efter en resturang som hade ett utbud som skulle tillfredställa alla kom faktiskt jag på idén att äta på Fonudeboden. En resturang jag hade fått nys om bara någon dag tidigare via klasskompisen Maria, som vi för övrigt ska käka på nästkommande tisdag. Maten var hur god som helst kan jag lova, med massor av härliga såser! Vi valde en Skaldjursfondue och en Mixfondue som alla vi fyra delade på, man är alltså två stycken på varje foundemeny... om ni förstår!? Man kan alltså inte gå dit och äta själv, det är tydligen emot fonduens grundprincip. Så nu längtar jag redan till på tisdag då vi tjejer ska dit och äta, jag vet previs vad jag ska välja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback