Skolblogg

Känns som om bloggen mer och mer tar upp ämnen som rör min utbildning. Inte för att jag har något specifikt ämne jag skriver om i bloggen, det är ju lite vad jag känner för, men kan ju förstå att det kan bli lite trist som läsare. Men när jag ändå är inne på skolan och plugg, idag hade vi en sjukt lång dag från kl 8.00-17-00. Nu tänker alla nissar därute som har heltids jobb att det är vell inte så jäkla farligt. Jag skulle med glädje vilja se någon sitta på två föreläsningar á 3h + ett 2h möte med ögon, öron och pennan på helvarv. Haha, thats heavy stuff gott folk! Förutom att dagen varit sjukt lång var föreläsningarna riktigt roliga. Vi gick bla. igenom hela OS historia och allt som har med det att göra. 

Imårn ska jag, trots att vi är helt lediga, vara i skolan kl 9.00 för att tillsammans med lite kurskamrater gå igenom anatomin på vår kära vänn
mr Skelet (som denna vecka är döpt till Bert, han får nya namn lite titt som tätt). Vi kommer att känna oss så duktiga efter morgondagen tror jag, särskillt när det vankas tenta om en knapp månad. Efter plugget ska jag till jobbet och tjäna lite stålar ett par timmar. Åsa´s öppethus på kvällen är inte att förglömma!!

Nu ska jag skriva utvärdering och reflexion, nödvändigt men dock mindre skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback