Uppdatering Önskelista 2007

Som jag tidiagre lovat ska jag regelbundet försöka uppdatera min önskelista inför studenten och 20-årsdagen. Det börjar ju dra ihop sig nu. Här följer den första uppdatering:

Utan inbördes ordning...


♥ Efva Attling smycke i silver/vitt guld 

    efvaattlingstockholm.com

♥ Digitalkamera

   Liten och smidig
   Den här till exempel


Pandora berlocker

    pandorashop.se

   Ej armband/glasberlocker
  
Sex and The City boxen
    Hela serien, säsong 1-6


Silvermycke med budskap från KyssJohanna
    kyssjohanna.se

♥ Singstar kit

    singstargame.com


♥ Inredning till rummet


♥ Pengar


Vattenätt fodral till min iPod nano - NY
    klicka här för mer info

♥ Presentkort- NY
   hm.se
   nk.se
   presentkortstorget.se

♥ Spinning instruktörs utbildning - NY

♥ Upplevelse - NY
   ticnet.se
   livit.se
   upplevelsepresent.se

♥ Prenumeration på veckotidningar -NY

    Cosmopolitan, Glamour eller Elle
    tidningsbutiken.se

♥ Skönhetsbehandling -NY
    Ex ansikts- eller nagelbehandling

Extern hårddisk - NY
    Multimedia box med tv-out

Rosa Lamborghini Diablo eller Ferrari 360 spyder - NY


Kommentarer
Postat av: camilla

Godmorgon! Ja shitt, det är sååå mycket smör och grädde i ALLt! fick lite äckel känslor! ja jag använder de produkter som anna skipper har i du är vad du äter - riktigt bra! finns på slimjim.se! härlig lista inför 20år dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback