Kuvertväskor och plånböcker

45563-385

från vänster
♥ Vit kuvertväska med guldkejda från Brandahl produktion -2hand
♥ Blå plånbok med gulddetalj från Fiocchi - 2hand
♥ Röd kuvertväska - 2hand
♥ Grå/svart kuvertväska från Fiocchi - 2hand
♥ Svart retil kuvertväska - 2hand
♥ Svart kuvertväska/plånbok från Mango - MNG
♥ Guldskimrig kuvertväska - 2hand
♥ Röd kuvertväska/plånbok - 2hand
♥ Vit kuvertväska - IsaDora

Efter gårdagens riktiga kuvert-kap fick jag en del efterfrågningar om vart man bäst hittar kuvertväskor och vad för modell man ska satsa på vår. Personligen gillar jag väskor/kuvertväskor som är aningens slitna för att slippa den där fula nya plastiga looken. Därför, som ni ser här ovan, fyndar jag mest och snyggast kuvertväskor på 2hand. Där finns nämligen en djungel av läckra och söta kuvertväskor för alla tillfället.
Här finns en guide till stockholms alla secound hand-butiker. Sedan vet jag att många har lite 2hand-skräck och har en stark ovilja att passera 2hand-tröskeln, men det finns även en del alternativ för er. Accossora har en mängd snygga kuvertväskor för festliga tillfällen, Friis & Co har mer feminina och söta kuvertväskor. MQ brukar också ha kuvertväskor i sitt sortiment, dock inte så många. På  Sisters, Kookaï, Accessorize och Fancy Fanny finns det också fina kuvertväskor till överkomliga priser. Det är tydligen guld, silver och metallic färgerna som kommer att dra det längsta strået i vår. Jag råder er även att satsa på en svart neutral kuvertväska och en färgglad för att kunna variera dig. Ja menar, att gå på en shoppingtur på stan med en glittrig kuverväska vore ingen hit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var ligger 2hand?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback