Händelserik dag

När jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen, jag menar verkligen sjuuukt ont i halsen. Jag ville bara somna om! Men jag tog mig i kragen, lyfte på täcket och påbörjade mina morgonbestyr med mammas ord gnagandes i bakguvudet; "det är alltid värst på morgonen, så fort man ätit frukost mår man mycket bättre!". Mycket bättre vet jag inte men jag kände mig tillräckligt ovinglig i benen för att ta mig till skolan på föreläsningen och sedan på en jobbintervju. Efter föreläsningen mötte jag nämligen upp Viktoria för att diskutera lite runt de uppgifter jag har i höst under en fika. Kommer att bli spännande att se hur det blir i höst, nya spännande tag!

Nu sitter ligger jag i soffan och ska precis till att börja surpla i mig en fantastiskt slät och läcker tomatsoppa som jag gjort från grunden. Det doftar ljuvligt och har en fin färg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback