Frukost på sängen är lyx

Dagen till ära överraskade jag min sambo och pojkvänn sedan 3 hela lång år tillbaka med frukost på sängen. och det var inte vilken frukost som helst kan jag be att få tala om, det var en frukost som skulle göra Drottning Silvia grön av avund och (om jag var i hotellbranchen) få Hotel Hilton att gå i konkurs.

Frukosten innehöll;
Kaffe/te, färskpressad Godmorgon juice, hembakade äppelmuffins, vaniljyoughurt med crunch, hjärtformade toasts med lika hjärtformade vändstekta ägg och kaviar, nygäddade våffelhjärtan med jordgubbssylt, färsk blodapelsin och knäckebröd med skinka och hjärtformade grukskivor.

Gissa om vi blev mätta och belåta!? Efter att ha legat i sängen och kollat på nyhetsmorgon och proppat i oss alla dessa godsaker åkte vi till gymmet för att mildra våra samveten (hehe).







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback