Kärnig smoothie

Det har varit en lugn morgon. Vaknade när Alex gick till jobbet kl 8, steg upp ur sängen och skyndade mig till tv:n. Tittade på DH som jag missade igår när jag visade kläder och som jag spelade in för att kunna se idag. Skön start på morgonen! Nu sitter jag framför datorn, lyssnar på U2 och ska skriva lite på mitt examensarbete innan jag ska till Ida vid 12-tiden. Vi ska promenera lite och planera inför festen på lördag och äta lite lunch.

Morgonens miss blev helt klart min efterlängtade smoothie. Jag gjorde precis som jag brukar göra; mixade vaniljyohgurt med frysta bär och ett kläm flytande honung. Men jag råkade köpa fel bär, jag köpte vilda bär och det ska man inte mixa enr i sin smoothie. För i den där vilda bär blandingen var det massa konstiga bär, som iof sig väldigt fina ut på bild, som hade massor av små kärnor i sig. Jag menar verkligen massor av kärnor! Tror att det var björnbären som var den största boven men saken är den att det är hur jobbigt som helst att rensa tandraden efter varje klunk.






I-lands problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback