Usch, vad dåligt av mig!

De senaste dagarna har jag varit sämst på att uppdatera. Ber om ursäkt för det men det har hänt massor vill jag be att få tala om. Så att jag inte hunnit sitta framför datorn och häcka är rätt förståligt. För det första påbörjade jag en ny kurs i måndags. Organisation och ledarskap 2 heter den. Var lite skeptisk mot kursen i början men efter gårdagens föreläsning är jag helt såld! Vi har intressanta föreläsningar med mycket rollspel som jag tycker är en otroligt bra inlärningsform. Det andra som har hänt är att jag ska ut och resa. En sista minuten resa till Kroatien som blev bestämd i absolut sista sekund. Är fortfarande helt chockad och kan knappt förstå att jag ska åka iväg på lördag. Men gud vad kul och framför allt skönt det ska bli. Det är jag och min man som ska åka tillsammans med med hans syster och hennes karl. Kanon kul resesällskap!

Nu ska jag till tvättstugan och få lite rena kläder inför resan. Sen ikväll ska jag till Malin. Där blir det de vanliga "Malsan", det vill säga mozarella pizza med tjejsnack toppat med film. Kanon kul!

Resten av veckan är jag ledig. Eller ledig och ledig, ska ju packa, fixa massa ärenden, växla pengar, träna, städa och så vidare. Hårt liv!


Kommentarer
Postat av: Ann-Carin

Hårt liv; ledig resten av veckan och resa på lördag, låter jobbigt :)

/mamman

2009-05-06 @ 15:38:35
Postat av: En gammal N3C:are

En liten cro:ordlista

Hej = Bog!

Jag heter Sandra= Ja se zovem Sandra!

Vin = Vino

Mat = Hrana

Vatten = Voda

Öl = Pivo

Pengar= Novci

2009-05-08 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback