Min vän Blondinbella

Vaknade av att A låg och snusade mig i nacken. Mysigt att vakna så, men dirkt när jag slog upp ögonen kom jag att tänka på mig sjukt vridna dröm som jag hade. Jag drömde att jag hängde med Blondinbella under en hel kväll. Vi hade faktiskt rätt kul och kom riktigt bra överens, hon påminde väldigt mycket om en vän till mig. I drömmer var vi ute på gallej hela kvällen och träffade massor av roliga figurer, sedan sov jag över hemma hos henne. När vi vaknade var plötsligt hennes familj där och mamman var ur söt och gjorde frukost till oss, pappan satt på balkongen i solen och läste DN och SVD och hennes lillasyster ville hela tiden visa mig sina barbiedockor. Helt otroligt roligt att man drömmer något sådant, att det var så verkligt också. Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback