Grillfest hemma hos föräldrarna

Dagens planer var är följande, ni ser nedan vad som har avverkats och vad som fortfarande är kvar;


· Äta frukost, det blir svårt för det ekar tomt i kylen och skafferiet efter resan (Det blev Gyllene Måsen)
· Åka till Rebecka och Robin för att fixa bilderna från resan (Nu återstår det bara att kolla igenom alla 1200st bilder)

· Åka till Alex föräldrar och hälsa på

· Åka till mina föräldrar och hälsa på, kanske till och med blir en middag?! (Grillen är igång och det luktar fruktansvärt gott!!)
· Någon gång under dagen ta itu med resväskan....fy faan va trist!!

Det återstår alltså att hälsa på Alex föräldrar och packa upp resväskan. Trolitgvis blir det att hälsa på Alex föräldrar senare i veckan för här hemma hos mina lär vi bli kvar. Nu har mamma och pappa bjudit in till fest, mor och farföräldrar är här och hela familjen är samlad. (Fast jag saknar brorsan!!). Det blir grillat och massor med gott plock till. Vi kommer säkert att visa lite bilder under kvällen och det ska bli kul för jag har inte sett en enda bild.

Ikväll, OM vi orkar, ska vi ta itu med bagaget som ligger utspritt i lägenheten. Det är verkligen stört tråkigt att fixa och plocka med. Men det måste ju göras!

Nä nu är jag så hungrig så att jag drägglar på tangenterna, bäst att ta plats vid bordet och vara lite social och vara först på maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback