Vilken hemsk dag

Trots att jag i stort sett var klar med psykologiarbetet somska vara inlämnat imårn behövdes det ändå läsas igenom och redigeras lite. Det tog verkligen musten ur mig och eftersom jag valde att inte mosa fler ipren för att äta blev jag inte piggare heller. Jag lyckades förmå mig att sova ett par timmar på eftermiddagen och såg den helt fantastiska filmen "The Wrestler". Kan inte förstå att inte Mickey Rourke fick en Oscar för bästa manliga huvudroll, å andra sidan har jag hört att Sean Penn var riktigt grym i filmen "Milk". Så har min "krya-på-mig-dag" sett ut. När Alex kom hem hade han varit på apoteket och inhandlat Panodil brustabletter till mig. Vilken ängel han är! Åh jag gillar verkligen att det finns ett alternativ för oss "icke-tablett-knaprare". Två brustabletter i ett glas vatten fick mig på benen och tillräckligt stark för att ta en dusch. Nu har jag krupit ner i soffan igen och tänker inte röra en fena. Tv tablån för kvällens er helt ok ut, men jag antar att jag kommer att somna rätt snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig stumpan! kram victoria

2009-03-17 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback