Pause i pluggandet

Hela dagen har gått åt till att läsa så gissa om glad jag blev när min Alex ringe och frågade om jag ville hänga med till stan. Han hämtade upp mig efter skolan sedan bar det av till stan. Jag hittade ett par coola solglasögon och lite bra-att-ha-artiklar. Sen blev det att handla lite till kylskåpet och så glömde vi inte att köpa våffelmix. Det är ju våffeldagen imårn och då kommer Anna och Robin för att inviga vårt nya våffeljärn. Det blir kalasbra! Passade även på att införskaffa nya hårfärg. Det blir nog sista gången jag färgar hemma innan det blir till att gå till frisören och skaffa en ny vår/sommarfärg. Vill få sådär mörkblont gyllene hår som jag hade förra sommaren.



Från sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: Ann-Carin

Hej gumman, JA mamman tycker att du ska håret som på bilden du är såå fin då.

Ha en bra våffeldag, vicken tid kan vi komma :)

skojade bara jag ska till LenaK på smyckesparty och pappa kaklar fhv klart ikväll. Längtar efter dig, ta hand om dig.

PUSS & KRAM

2009-03-25 @ 09:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback