Super hungrig

Jag har städat eller snarare rensat bland alla mina oändliga prylar här hemma. Det tar aldrig slut coh jag kan inte förstå att jag verkligen sparat på allt skit. Nu i efterhand känns det riktigt skönt i själen och för utrymmet i lägenheten. Rensa borde man göra lite oftare!

Nu sitter jag och skriver lite på mitt psykologiarbete men det går inte så bra, känner mig inte alls motiverad då jag är super hungrig. Men det blir inte mat riktigt ännu för det är min lilla prins som ska laga maten och han är påväg hem från jobbet nu. Han har avslöjat att jag för första gången, tro det eller ej,  ska få smaka på hans avocado pasta. Låter ju hur smarrigt som hellt, eller hur?! Så jag ska bita ihop nu och skriva ett par rader till för att tränga bort hungern. Kanske smyger ut i köket och norpar ett digestivekex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback