Lördag

Gårdagens musikal "The Producers - Det våras för Hitler" var riktigt bra! Kul att gå på musikal och Chinateatern är ju så fin. Åkte hem med mamma och pappa och sov där för att smidigare komma till jobbet. Idag har jag alltså jobbat på förmiddagen. Mycket folk nu när det är löning så det var full rulle, tiden går mycket snabbare då! Nu är jag tillbaka hemma hos föräldrarna för att göra mig iordning. Ikväll ska jag till Julia där hon och Emma ska ha tjejmiddag. Ska bli så himla kul, var länge sen jag såg tjejorna! Sen var det ju en hemlig gäst som skulle komma under kvällen, undra vem det kan vara?! Spännande!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ska gå på "The Producers" imorn!! =) Härligt att den var bra!

Postat av: Faia

Hejhej. Fin blogg

Kika in i min blogg har en fråga som du kan svara på.<33





2009-03-29 @ 11:15:13
URL: http://faiaaaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tyckte den var bra =)) Mysigt att gå på musikal

2009-03-30 @ 22:28:38
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback