Ikväll önskar jag mig efterrätt

Robin har blivit "utslängd" så han kommer att göra oss sällskap ikväll. Jag tror att Anna ska fira rejält att hon är klar med sina kurser. Hon är så duktig min lilla pingla, grattis! Här hemma blir det bara lungt och skönt, precis vad jag har hoppats på. Vi ska göra en smarrig lasange och jag hoppas få göra en smarrig paj till efterrät. Ska bara kolla med grabbarna om de är ok, fast varför skulle det inte vilja ha det?! Undrar bara vilken fyllning jag ska väja; äpple? annanas? päron? hallon? blåbär? rabarber? och vad är godast till: grädde? vaniljsås? gammaldags vaniljglass? marsansås? Vad många val det kan bli och vilket i-lands problem jag precis målat upp. Jag skäms! Hoppas i alla fall att killarna kan hjälpa mig välja rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback