Host och snörvel

Det är svårt att säga om jag känner mig bättre idag eller inte. Ont i lederna och febern har minskat (dock inte helt över) men halsont består.  Andra symptom har smugit sig på under natten. Jag har fått en retlig hosta som skär i min onda hals varje gång jag får en attack, under dagen har jag snytit sig så många gånger att jag blivit torr om näsan, lite eksemvarning. Och det värsta av allt som ofta drabbar mig när jag blir sjuk är jag får som ett tryck i tandköttet. Det både trycker och kliar och smärtar på samma gång. Jag vill typ bara slita ut tänderna för att minska på trycket.

Har kikat ut genom fönstret idag och sett att det är ett strålande vackert väder, det gjorde mig lite gladare. Men jag var ändå tvungen att dra för persienerna för att kunna vila.

Idag hade klassen redovisning av psykologiarbetet vi har arbetat med, men jag kände att det inte alls var värt att pallra mig till skolan för att hosta fram mina tankar och idéer. Har mailar kursansvariga mitt arbete för att han skulle se att jag i alla fall skrivit klart arbetet. Jag hoppas kunna få redovisa arbetet så fort jag känner mig bättre för att få kursen "överstökad". Jag hade så gärna velat se hur de andra tolkat arbetet och vad de hade för idéer och tankar, kanske någon som hade kommit fram till något nyskapande?! Sånt är alltis så spännande! Får ta och slå Ida en pling ikväll och höra om jag kan få en lite snabb recension.

Krya på mig!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Halsfluss säger jag bara! Kolla upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback