Dagen före stormen

Eller snarare kvällen före stormen. Imårn är jag ledig, då tänker ni säkert vilken storm pratar hon om? Jo på min lediga dag ska jag ställa alarmet på kl 5.50 för att vara på gymmet i tid och köra ett spinning och sedan direkt efter ett core pass kl 6.45. Efter det kasnke det blir lite lätt funktionell träning på gymmet innan jag åker hem för att äta en långfrukost. Men "stormen" är inte slut där. Resten av dagen kommer att ägnas åt förhoppningsvis strika studier. Det ska skrivas en diskussion till b-uppsatsen samt lite formalia som ska fixas till + att det börjar bli hög tid att påbörja eximinationsuppgiften i psykologi. Hoppas bara att utbildningsansvariga på förbundet kan fixa fram det material jag behöver, tiden går och jag har definitivt inte all tid i världen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback