Önskelista -NY!!

Trots att jag har kommit upp i den stårliga åldern 22år känner jag mig fortfarande som 17-18år, typ. Och trots att det börjar bli lite tönt-varning på att skriva önskelista så kommer jag att göra det ändå, mest för att eventuellt underlätta för mina inbjudna gäster på min födelsedagsfest.


♥ iPhone (mobil och kamera i ett, perfekt!)
♥ Biljetter till Coldplay
♥ Spikmatta
♥ Delar till min servise "New Wave" från Villeroy & Boch  
♥ Glas (water / sweet wine / white wine / red wine / champange) från iittala - "Essence"
♥ Kryddor att plantera på balkongen
♥ Olika skönhetsbehandlingar
♥ Berlocker till Pandoraarmband
♥ Rosa Champange
♥ Nagellack i fina sommriga pastellfärger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback