Världens bästa föräldrar

Efter en heldag i solen igår (och efter drygt 200 sidor i boken "så länge vi båda andas") mötte jag upp mina föräldrar vid gullmarsplan. Därifrån gick vi ner mot Hammarby Sjöstad och promenerade. Jätte mysigt i det fina vädret! Vid Jimmys Marina satte vi oss ner i solen och drack lite vin och åt super goda friterade mozzarella stavar och lite nachos med dipp. Jag och pappa fick 2:e gradens fnissanfall efter att ha hört en pappa sjunga "popopopoker face, popopopoker face" (Lady GaGa´s hit) till sitt lilla spädbarn. Svårt att förklara det roliga men ni skulle sett hans inlevelse, och vem väljer att sjunga "poker face" till sin lilla dotter? Varför inte "bäbä vita lamm" eller "byssan lull"?? Haha, förskräckligt roligt var det i alla fall!! Efter att vi tömt glasen tog vi båten över till söder och började leta efter någonstans att äta middag. Vi hamnade tillslut vid Medis Kök och Bar där jag träffade min vän Linn och hennes sällskap. Vi alla satte oss vi ett bord och beställde in mat och dryck. Sjukt trevligt var det och Linn var lika pratglad som alltid!! Helt enkelt en lyckad fredagseftermiddag/kväll.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag hade jättetrevligt! Din familj är ju helt underbar! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback