Sandra är orolig!!

Orolig och orolig, jag hittade inte en bättre rubrik för att beskriva känslan jag har i kroppen just nu. Kanske är det för att jag precis sett MJ´s video "Earth Song", jag blir så himla berörd av den och känslan som han utstrålar i videon. Eller så kanske det är för att jag tror, eller snarare vill tro, att det finns något eller någon/några som faktiskt ligger baklom allt som händer i världen. Både bra saker och dåliga saker. Mamma och pappa mobbar mig lite för att vill tro på de konspirationsteorier som finns och som jag tagit del av. Jag vill tro att Area 51 är proppfull med världens genier som forskar om saker som gör att vi om några år kommer att bli botade mot alla hemska sjukdommar, jag vill till och med tro att de gömmer ailiens där nere bara för att jag skulle tycka det var så intressant att få se hur en sådan ser ut. Jag vill tro att Illuminati finns och jag vill tro att det finns andra hemliga brodraskap och organisationer som är super hemliga och som just i detta ögonblick lägger upp storslagna planer på hur vi kan rädda en värld vi lever i och den plant vi bor på.



Jag vill tro!!


 




Flummigt inlägg, jag vet! Men det var skönt att få skriva av sig lite i alla fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback