Laddad

Igår efter förhandsvisningen av "I taket lyser stjärnorna" (som för övrigt var riktigt gripande och bra!!) spelade jag badminton med pappa. Det gick ganska bra för mig tyckter jag! Kom hem vid halv tio tiden och nästintill stupade i sängen. Jag var så trött! Men det blev ingen långdragen sovmorgon för min del inte. Klockan 5.55 ringde väckarklockan. Det var bara att sätta på sig cykelkläderna, äta en omelett och åka till gymmet. Där var vi et gäng tappra individer som körde spinning och sedan ett core pass direkt efter. Hejja hejja!

Nu håller jag på att tappa upp ett varmt bubbelbad. Jag har precis tänt lite levande ljus i badrummet och ska bara skiva upp en apelsin, sen är det inte mycket som kan få mig att kliva ur det badet på en lång lång stund!!

Dagen består för övrigt av ledighet. Jag ska passa på att läsa lite i pedagogikboken samt pyssla med lite småsaker som inte annars blir gjorda. I eftermiddag ska jag och Alex åka hem till hans familj där även han syster och Robin kommer att vara. En liten get together nu när hans pappa kommit hem från Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback