Tjejen som håller i pengarna... eller inte!

I går innan bion passade jag på att unna mig lite små läckerheter till garderoben. Inte för att det överhuvudtaget behövdes...egentligen. Utan för att jag helt enkelt valde att unna mig!!






Passade på att fixa lite nödvändiga toalettartiklar också. Nu när vi inte har rinnande vatten, pga stambyte, så köpte jag våtservetter och avsminkningsservetter. Funkar jätte bra! Desinfektionsservetter hittade jag också som ligger i små engångspåsar en och en. Det gör det lättare att stoppa ner och bära med sig i exempelvis fickan eller handväskan. Och så fort du råkar ta i något obehagligt är det bara ta upp den och torka bort alla små bakterier. Är inte det perfekt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback