Helt galet

Utan några som helst föraningar så kollade jag och Ida upp igår hur man kommer till Lillsved via lokaltrafik. Jag trodde att jag såg fel så jag var tvungen att kolla två och till och med tre gånger på sl.se. Det tar drygt 1,5h att ta sig dit då skolan ligger längst ut på Värmdö. Men det är inte det som är det värsta. Bussen går bara var 3-4 timma. Så vi måste åka ca kl 7 för att vara där 8.30 när vi ska ha möte där kl 10.30. Tar man istället bussen som går tiden efter är man vid Lillsved vid 11.20. Heeeelt ofattbart! Samma sak är när vi ska hem. Bussen går typ 11.30 (alltså 1h efter mötets start) och bussen som går sen går inte förren 14.30. Helt paff. Jag vågar till och med öppet fråga vem som möjligtvis vill gå på den skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback