Hemkommen med grönt kort

Jag har varit på Åland i 5 dagar och gått en intensivkurs för att lära mig spela golf tillsammans med mina föräldrar. Det var hur kul som helst! Nu kan jag grunderna för hur man slår ett långt slag från tee, hur man överhuvudtaget ska hålla i klubban, hur man pichar och hur man tar sig ur en bunker (som jag troligtvis aldrig kommer att hamna i, hahah). Igår hade vi vårat test, både muntligt och praktiskt och vi alla klarade det. Vi är bara så himla bäst. Familjen golf!!



Idag ska jag jobba några timmar på förmiddagen men sen var tanken att försöka få tag på biljetter till kvällens spelning Coldplay på stadion. Faan för vädret säger jag bara, måste det regna??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis :)

2009-08-22 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback