Planerar dag

Vilken slapp och skön dag jag har haft idag! Fick en liten sovmorgon med långfrukost vilket gjorde morgonen perfekt. Har hunnit läsa lite på litteraturen som ska vara utläst till på tisdag, så det är igång. Har också hunnit skriva lite mail och så vidare så det blev överstökat. Men största delen av dagen har jag vigt åt att planera. Fick bara massor av super härliga idéeer i huvudet som jag inte kunde tränga bort, har faktiskt haft dom ett tag men börjar de bli verkliga.

För det första så håller jag på att dra ihop ett tjejgäng som jag ska "unnderhålla" under våren. Jag har så smått börjat planera vad vi ska hitta på för tokigheter. Nu låter det som att det är värsta planerna men syftet är rätt simpelt och det är att vi bara ska ha lite trevligt, nått spännande som händer i tillvaron. Några av tjejerna känner varandra medan andra bara har träffats vid enstaka tillfällen. Har fått jätte bra gensvar då de flesta verkar peppade på idén!

 För det andra så har jag börjat planera inför att dra ihop den gamla gymnasieklassen N3b. En liten klassåterträff kommer, om de flesta är på, att ta form i juni. Några har jag rätt bra kontakt med, vissa vet jag vad dom håller hus och sysslar med medan andra har jag ingen koll på alls. Men det ska hur som helst på spännande och se om det blir av och då få träffa dom. Min gamla klass. Jag känner mig som en tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback