Lycka + Deklaration

Efter ett par intensiva veckor med mycket plugg så är det nu äntligen klart!! Denna vecka har kantats av inlämningar, avhandlingsseminarium och nu idag den sista redovisningen för fördjupningsuppgiften i idrottspedagogik. Känns så befriande att ha klarat en kurs och nu börjar inte nästa kurs förän måndag v19. Skönt med en liten break för att samla energi till den sista kursen för terminen; organisation och ledarskap 2. Sen blir det sommarlov!!!!

Nu under eftermiddag har jag haft tid över för att planera och fixa lite. Har bland annat e-deklarerat precis, i tid och allt!! Höll på att få ett nervöst sammanbrott när jag öppnade mina uppgifter hos skatteverket och fick ett meddelande att det hade gjorts ändringar i deklarationen sedan jag fått hem den i brevlådan. Vaddå ändringar lixom?!?!??!?! Hjälp!! Efter att ha klickat runt hysteriskt så var det bara en inkomst som var placerat under fel "rubrik", detta ledde i sin tur att jag kommer att få tillbaka mer pengar än vad som var tänkt. Jippi yeah!

Ikväll ska hag  ha en riktig jäkl slappkväll efter veckas stress i skolan. Ska laga god mat, plantera lite frön, lata mig i soffan och (för en gång skull) läsa skönlitteratur. Man blir nästan knäpp om man läser för mycket vetenskapliga artiklar och arbeten, ikväll ska jag fortsätta att läsa "Flyga drake" som är helt fantastisk. Finns även som film och detn är också super bra, att rekomendera!!

Resten av veckan ska jag ta hand om mig själv! Imårn ska jag köra två pass på gymmet; spinning/core och afrodans, och på fredag blir det pilates med boll och kanske en morgonprogg eller liknande. Jag ska sitta och filosofiera med mig själv och om det är fint väder ska jag lapa sol på balkongen. Jag ska äta goda och hälsosamma frukostar och bar njuta att man har tid för sig själv. På fredag har jag dragit ihop ett helt tjejgäng som ska till Blue Moon bar för att äta, dricka och skratta ihjäl oss till underhållningen som består av komikergänget Stockholm Live. Det ser jag verkligen fram emot! Ska också jobba i helgen men på lördag är det fest ute på Brevik. Wihooo! Blir en riktig partyhelg med massor att se fram emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback