Inspiration av andra

Blev lite inspirerad av mina vänner som redan fyllt i detta frågeformulär, nu är det min tur!

Du heter: Sandra Ann Flachsbinder
Smeknamn:  Kärt barn har många namn; Flachsan, Sudden, Sandy, Sandri
Låt som när du är ledsen sörjer till? "
I Don't Love You" med My Chemical Romance, lyssnas på i alla humör!
Beroende av: Nässpray
Vad tror folk om dig? Tror gör man i kyrkan på söndagar
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt långa fin hår och att jag är så pysslig och fixig av mig 
Vad säger du för att imponera på någon?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej gumman, lust att komma över på en rulle?" /Annn
Var bor du? Hägersten för tillfället
Trivs du där? Absolut
Äger du några Converse? Ett par vita, som inte är så vita längre!
Sprit, cider, vin eller öl? Jag tack till allt utom öl
Brukar du bli för full? Kan hända men jag brukar hålla mig i skinnet
Vad har du för mobiloperatör? 3
Är du allergisk mot något? Lite pollen och vissa typer av människor
Hur svarar du i mobilen?  Beror helt på vem det är som ringer
Vem ringde du senast? Alex
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Nått i stil med "Ja det kan jag vell göra!" på frågan om han kunde stanna och köpa hem sallad.
Antal timmar sömn i natt: Runt 9 h blev det på grund av sovmorgon
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Oftast
När mår du bra? För det mesta
När blev du fotad senast? Igår
Hur känner du dig nu? Lat
Vanligaste färg på dina kläder? Tyvärr måste jag svara svart
Vad tycker du om fötter? Att dom är fulländade. Det lilla födelsemärket på tån är pricken över i:et
Vad saknar du? Jag har allt jag någonsin kunnat önska
Hade du en bra kväll igår? Ja jätte mysig trots att det inte blev någon film hemma hos Anna och Robin
Favoritdryck på morgonen? Nypressad apelsinjuice
Rakar du benen? Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan kl 23 och midnatt
Är du blyg? Beror på sammanhanget
Sysslar du med någon idrott? Inte för tillfället
Vill du hellre ha mail än brev? Så klart att jag hellre vill ha ett handskrivet brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, det krävs mer än ögonkontakt för att finna äkta kärlek
Har du spytt offentligt? Vad är definitionen av offentligt?
Är du nöjd med ditt liv? Ja
Är du bortskämd? Det tycker jag absolut att jag är, både med kärlek och materiella ting
Vad gör du i morgon? Är ledig och tänker slappa lite och plugga, på kvällen ska jag på födelsedagsmiddag
Vad är det värsta du vet? Att vara sjuk
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag slösar sällan
Vad längtar du till? Sommaren med alla roliga planer
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns? 070903
Hur gammal är du? Fyller 22 i sommar den 7/7
Du samlar på? Massa skit
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, hon har både hört och fått stå ut med det mesta
Gillar du golf? Minigolf - absolut!
Vilken tid gick du upp idag? 08.40
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta ett djupt andetag för att inte göra något förhastat
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Det är inte det viktigaste i alla fall
När går du upp ur sängen en helgmorgon? När jag har lust
Har du piercing? Nej
Vill du gifta dig? Jag tror det
Vill du ha barn? Jag tror det
Solar du ofta? Så fort jag får chanen under sommarhalvåret
Är du bra på att laga mat? Nja, men jag tycker att det är väldans skojj i alla fall
Är du flygrädd? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Iskallt vatten
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's - smak spelar ingen större roll
Tror du på ett liv efter döden? Ja, Nangijala
Tycker du om sushi? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Inget särksillt
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Både och
Vilken ögonfärg har du? Blåmelerade
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Inte på väldigt lång tid
Biter du på naglarna? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Alldeles för sällan
Senaste låt du hörde? "Single Ladies" med Beyonce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback