Gó middá

Har barsa haft en skön långfredag med familjen. Dagen började kanon med en löprunda som gjorde dagen. Sen var det frukost med familjen med påskskinka. Jag och mamma drog sedan och shoppade. När vi kom hem satt jag och läste igenom alla veckotidningar som finns i detta hus, allt från Vecko Revyn, Elle till Tara och Damernas. När Alex kom hit, efter att ha spenderat dagen med en vän, hjälpte vi mamma och pappa att kratta löv på framsidan. Nu sitter vi tillsammans i köket och har musiktävlingen "gissa artisten" medans vi gör iordningen middagen. Mamma gör matvetesallad, Alex fixar tzatsiki och pappa står på altanen och grillar. Jag står mest för det trevliga sällskapet och bloggar. Haha, vilken stjärna man är i köket!


Efter middagen ska vi krypa ner i soffan allihopa och kolla på den svenska filmen "Patrik 1,5", det var mammas önskemål men vi andra hade inga invändningar. Den tror jag blir toppen bra! Så kvällen blir alltså en myskväll för imårn ska jag upp och jobba på förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback