Uppe före tuppen

Idag blev det en tidig morgon, dels för att jag började skolan sjukt tidigt (är inte van med det efter sommaren) och dels för att mitt långa tjocka hår skulle tvättas. Tur att föreläsningen bara varade till kl 12. Efter plugget åkte jag direkt för att hämta ut två stycken biobiljetter till filmen Wanted med bland annat Angelina Jolie. Två biljetter till förhandspremiären nu på onsdag som jag av en slump fick nys om då jag läste Metro på vägen till skolan. Där fanns en annons som berättade att alla Club Metro medlemmar var välkommna att hämta ut biljetter gratis, vem tackar nej till det? Trodde dock att biljetetrna skulle vara slut lagom till jag dök upp vid 12.30 tiden, men icke... ibland har man tur!

Nu ska jag plugga lite, har en liten skrivuppgift som ska vara inlämnad på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback