Mycket har hänt sedan sist

Såg precis att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen, senaste inlägget var den 29 oktober. Jag skäms lite för det. Men jag har ganska mycket till mitt försvar. För det första så har det varit snuskigt mycket i skolan och än är det inte över. Det är projektarbeten och analyser och gud vet allt som ska göras och lämnas in. Det är hur roligt och intressant som helst men det har tagit musten ur mig. Längtar till jul då vi får lite jullov, då ska jag bara ta det lungt! Sen har jag flyttat och blivit sambo med min Alexander också. Vi flyttade in i vår lägenhet under helgen och innan dess har det varit mycket med planering och packa. Men nu har vi nästan kommit till rätta i lyan. Målat om köket lite har vi gjort för det var alldeles illblått och alla möbler står i stort sett på sin plats. Lite små flyttkartonger som står lite här och där som måste packas upp, det ska jag försöka ta itu med idag då jag är ledig.




Höstens första grötfrukost
Havregrynsgröt á la mormor med russin, äppelmos och kall mjölk
Wasa sportknäcke med mackgrill
En kopp te med smaken "Änglagott"


Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis till det nya!





Finns inget som slår känslan av att stänga sin egen dörr om sig.

2008-11-29 @ 03:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback