Nattens mardröm

Nattens dröm, var så obehaglig att jag vaknade kallsvettig. Jag drömde att jag skulle på Therese och Thomas bröllop (som äger rum i sommar uppe i Jämtland) och letade efter en klänning att ha på mig. Tillslut valde jag en gräddvit bakelse som jag bara inte kunde motstå. När jag väl kom till kyrkan, iklädd min klänning, fick jag onda blickar på mig från hela släkten. Alla vägrade prata med mig och jag var så lessen. Tillslut kopplade jag vad det var som var fel, jag var på ett bröllop, som inte var mitt eget, iklädd en vit klänning. Det är det största no-no man kan göra, bära samma färg på klänningen som bruden herself. Hela vigseln satt jag och rå skämdes och innan det var dags för bröllopsfest åkte jag hem och bytte om till det enda som jag hade med mig i bagaget, jeans och t-shirt. Fy fan vilken mardröm! Ska hitta den mest ovita klänning som man bara kan hitta!

Igår var jag på bio och såg What happens in Vegas med vackra Diaz och heta Kutcher. Super film!


Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just Du få den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback