Europa...

...har ingen bra musiksmak. Det visste jag från början, annars hade jag lyssnat på öststatsmusik dagarna i enda. Det gör jag inte för den musiken är gräslig! Till att börja med; sjung så man förstår för helskotta! Jag pratar såklart om Eurovision som var igår. Helt klart en besvikelse för sveriges del som var favorittippade och allt. Men ärligt, är vi inte det varje år? Det är så komiskt att media kan styra och ställa på detta vis, heelt otroligt! Jag tyckte att det fanns bättre låtar än sveriges birdag igår, men absolut inte 17st. Kanske var det 5-6st bidrag som var något vassare. Sen förstod jag absolut inte varför Brittney Spears kopian från Grekland ens hade i toppstriden att göra, vilket skämt. 90-tals popp när den är som sämst!

En liten favorit från min sida var, lite otippat, Frankrikes helsköna bidrag "Divine" med Sèbastien Tellier. Helt otroligt skön låt, lyssna och njut! Refrängen är så poppig att jag inte kan sitta still. Hoppas att världens DJ eliten får nys om denna låt och gör en grym remix på den till sommarens alla partyn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback