Älskade Elin

Jag är alldeles till mig av lycka. Helt i extas. Kärlek rinner i min blodådra. Fick äntligen höra min Elins röst när hon nyss ringde mig. Hon har varit på resande fot i världen i nästan fem månader men är nu hemma igen. Vi bubblade på ett par minuter tills vi brast i tårar och då bubblade vi på lite mer. Förhoppningsvis kommer hon till Sthlm nästa helg och då blir det en återförening som heter duga. Dock kom hon med det tråkiga, för min del, beskedet om att hon har bestämt sig för att börja plugga i Gbg till hösten. Jag som ville ha hit henen till Sthlm! Men man får se det från den ljusa sidan, blir massa party och mys i Gbg.

Min lilla marsipanprinsessa, gud vad jag har saknat dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback