Jag vill ju bara se bra ut naken

Jag vill tipsa om en väldigt rolig och super cool kokbok som jag fick av mamma för ett par dagar sedan. Det är triathleten Jonas Colting som skrivit den utifrån hans egan erfarenheter som elitidrottsman. Kokboken innehåller väldigt många färglada recept som är busenkla att tillaga, exotiskt när det är som bäst! Det finns också små hälsosamma citat i boken samt fakta om hur du handlar rätt när du står i din livsmedelsbutik.

Om du inte kan eller tycker om att laga mat kan du alltid ge bort kokboken i present och hoppas på att du blir bjuden på någon av de läckra rätter som finns i boken.


image624

   

Nu trodde du säkert att jag var helt tappad bakom en vagn som skulle glömma att kommentera bokens framsida, men icke! Coltings kropp is just fabuolus, med stor F. Bara det är en orsak till att köpa hem boken, kan till och med avslöja att det finns mer bilder  i boken. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, kul kokbok ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback