Önskelista

Om mindre än två veckor fyller, lilla, jag 21 år. Det är även samma dag som jag åker till Skottland med Elin. För dom som är sugna på att uppvakta mig på min dag och inte har den blekaste aning om vad jag ösnkar mig, här får ni några heta insider tips:

Utan inbördes ordning...


  • Porslin

    Från NewWave och NewWaveCaffe


  • Glas
  • Från iittala serien heter Essence
    Finns att köpa på DUKA etc


  • Digitalkamera

    Liten, smidig och helst rosa
     

  • Hudvårdsprodukter 
     

  • Behandlingar

  • för; Ansikte, fötter, kropp 

  • Underkläder
    Framförallt bh, svart och vit

  • Pandora berlocker

    pandorashop.se

    Ej armband/glasberlocker


  •  i.d makeup

    Presentkort


  • Pengar

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback